2010. augusztus 20., péntek

Dalszöveg: Hole

Dalszöveg: Hole



Üres körülöttem a tér,
magammal vagyok.
Zsebre teszem a világomat.
Még az álmaimban is menekülten élek.
Amikor az árnyékom megpróbál összeomolni,
akkor minden gondolatommal
a hegytetők csúcsaira felérek.
Ott átölellek Téged.

Érezni kívánom bensődből azt a szenvedélyt,
azt a Napot, amivel
újrateremtesz engem a fényre,
s félelem nélkül új árnyékot adsz testemnek
remény.

Üres körülöttem a tér.
Az Isten kezembe csak völgyet adott.
S amikor hatalmas hegyre vágyom,
halomra leépül minden álmom,
mert a lábam dombtetőig jutott.

Üres körülöttem a tér,
magammal hadakozom.
Zsebre tettem a világomat.
Még az álmaimban is arra kérlek,
teremts újra.

A magányomnak retúrjegyet váltok.
A lelkiismeretem a hazugságba dobom.
Amikor a hegytetőre érek,
gondolatban is félek.
Szemeidben látom, nem vagyok ott.

Hamisságot adsz szívemnek.
Tépett szárnyakkal osonsz el tőlem,
buzgó remény.

(2007)

2010-08-20